De viatge amb el capità Haddock


Quina feina més preciosa avui al Centre Cultural de la Misericòrdia... una vegada més el reconeixement d'Hergé com a dibuixant, historiador, que ens va obrir els ulls al món en un moment que viatjar no era fàcil com ara...

He pogut aportar la meva experiència d'apropar Tintín als escolars d'avui... la feina puntual del 2007 l'any del Centenari. Quin luxe, he tengut ordinador i projector, taula per mostrar la meva exposició personal del Museu imaginari de Tintin que tan d'èxit va suscitar entre el públic menut.

I na Barbara m'acompanyat en la presentació de Milú i de la Castafiori, dins el meu itinerari particular per les obres d'Hergé que més m'agraden, del Congo al Tibet, del Machu Pichu als Museus d'Arts Contemporani i a la Lluna...

Gràcies a la família mallorquina de Tintinaires que han fet que la 6ª Trobada es celebràs aquí. I enhorabona als organitzadors d'un programa tan creatiu.

1 comentario:

Mª Dolores dijo...

Nosaltres hi varen tenir el plaer d'esser allà i el meu fill Miquel va signar, en el "quadern viatger" que sempre t'acompanya, com MIQUEL TORNASOL.
Gràcies
Mª Dolores