Homenatge als padrins

Com cada any he assistit amb emoció a la festa d'agraïment que els alumnes de 6è de l'escola Jaume I de Palmanova fan als seus padrins i padrines. Amb un gimnàs decorat amb fotografies de moments importants de la vida on nins i nines apareixen amb els seus avis... amb la presència dels seus tutors, amb els pares i/o mares que podem faltar un dia a la feina... i amb els padrins i padrines, en parelles o sols... Els alumnes llegeixen en veu alta el que han escrit sobre la importància dels avis a la seva vida: l' afecte, el que han après, agraïnt els menjars tan bons, els regals, els jocs compartits i la certesa d'un carinyo sense límit que els recolza, els ajuda a créixer... després de cada lectura l'abraçada emocionada, flors i diplomes.... els padrins mallorquins i/o peninsulars, alguns vénen de fora, hi havia de Còrdova, d'Holanda....


Gràcies per convidar-me un any més a participar d'un moment tan emotiu, on els educadors podem percebre la tasca important a la que ens dedicam. Gràcies per la flor i per donar-me la paraula. Gràcies per convidar-me, a jo que quasi no vaig tenir "abuela" (vivia lluny i per quan jo vaig néixer ella ja tenia més de 20 nets) al manco del tipus de les presents, que ensenyen a montar en bici o acompanyen els nins a Turquia, que fan les millors "croquetes" del món o jerseis de colorins.... a jo, que encara no tenc néts però un dia els podré tenir (esper seguir àgil i prima per ensenyar-los a patinar o a esquiar) a jo que no som ni profe del seu centre, i que ni tan sols visc al seu ajuntament... a jo, que simplement som la contacontes que un pic a l'any visita l'escola.


Enhorabona a tot l'equip de Jesús Nieto que fa del seu col·legi un centre especial.!!


No hay comentarios: