Sant Jordi, dia del llibre

Per l'abril -diu Miquel Martí i Pol- si cada gota en val  mil, cada rosa en val deu mil i cada llibre cent mil... i jo dic que el  regal complet per Sant Jordi és un llibre, una rosa i una besada.

Aquesta setmana de Sant Jordi, m'han passat algunes coses magnífiques: en Salvi, un nin de 8 anys d'un col·legio on mai m'havien cridat, al pati em diu "tu vares venir a la meva escoleta"... i jo, si clar!, quina escoleta era? s'Estel,  i se'n recordava. De totd'una, vaig pensar que era fill de mestra i que havia vist fotos d'aquell dia (no he tornat... però ho record com una horabaixa esplèndida... amb una sessió per a nins i papis i una pels adults, a un aula mentre els alumnes berenaven amb una monitora).


Les sessions contacontes al CP Jaume I de Palmanova. És un centre exemplar que admir per la   feina ben feta,  preparen cada any un tema que treballa tota l'escola, enguany ha estat  "el circ"  emociona la qualitat de l'exposició.  Ara, com cada any, els alumnes de 6è es preparen per l'agraïment als avis, que és altra activitat que em té robat el cor.


Som una privilegiada per coneixer experiències escolars extraordinàries, moltes vegades he parlat amb na Margalida Munar, com es podria divulgar la informació perquè altres companys i sobretot els alumnes de pedagogia aprofitassin a visitar aquestes coses puntuals. Ho he parlat  amb amics i algú professional del món del llibre, però he de dir que mai ningú amb "responsabilitat educativa" m'ha convidat a una tertúlia on prendre notes... 

No hay comentarios: