Activitats contacontes als Museus

Contar dins del Museus significa gaudir de les obres -pintura, escultura- mentres s'escolta les històries... Des de fa més de vint anys, he tengut ocasió de realitzar la meva activitat al Museu de Pollença, a la Fundació Miró, al Museo d'Art Espanyol Contemporani, a la Fundació Coll Bardolet, a Caixafòrum, a algunes Galeries d'Art... recordar i homenagear a Atilio Bover, a Tàpies, a Coll Bardolet, triar les obres de Gordillo, Miquel Barceló o Juan Navarro dins un marc ideal per a les meves narracions i per mostrar alguns dels llibres més preciosos del tema.
Ara m'han convidat al Museu Kristian Krekovic i com sempre m'ho he passat beníssim preparant la feina amb la documentació, fotos, estris i  llegendes del Perú i quin luxe! poder visionar les meves diapositives del Machu Pichu i poder mostrar els alumnes de l'escola de Karina a la vorera del Titicaca... i parlar de les dues hores de feina que fan abans d'assistir a l'escola... i tornar mirar com el còndor es du a Milú i a Tintin en aquella obra d'Hergé  "Tintín i el temple del sol" que als 25 anys de ser escrita,ens segueix impressionant.


No hay comentarios: