PRESSUPOSTOS PARTICIPATIUS de broma


Amb molta il·lusió vaig votar  els primers  pressupostos participatius del meu ajuntament l'any passat...
Un any ha passat i la  proposta més votada, l'acord amb l'IME perquè els ciutadans de Marratxí tenguem la mateixa tarifa que els de Palma (ja que no tenim els serveis al nostre ajuntament, per exemple una piscina Municipal coberta...) no ha entrat en vigor. Cap explicació escrita de com s'han executat els projectes més votats, que ja tenien la seva asignació econòmica.
De l'Ajuntamen de Marratxí, m'expliquen , quan les  deman, que és un procés lent i complicat això de signar un conveni, i que "està en marxa" però no donen cap solució provisional als ciutadans per recuperar la diferència dels rebuts pagats en 2018. ¿Com és possible, si havia una assignació de 30 mil euros, que no hagin estat capaços de trobar una fórmula mentre es modifica  el sistema informàtic de l'IME perquè reconegui el nostre empadronament a l'hora de pagar?  I de l'Ajuntament de Palma no he tengut cap resposta.
Trob que no hi ha hagut voluntat de trobar una solució, em consta que l'Ajuntament de Puigpunyent  (que té acord amb Palma) té un sistema per retornar els diners ja pagats, als seus usuaris de l'IME.
Amb tota la desil·lusió, he tornat a votar enguany.... clar que no he gosat animar a familiars ni amics perquè no em fessin evident que els pressupostos participatius, de moment, són una comèdia...

No hay comentarios: